طراحی وب سایت گرانترین مخ دنیا! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شماره آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

گرانترین مخ دنیا!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/6/6 10:30 صبح



بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌هایی که از متخصصان جراحی و پیوند اعضا به عمل آمده است، صاحب گرانترین مخ دنیا کسی نیست جز جورج دبلیو بوش (George W. Bush). به گفته‌‌ی این کارشناسان، پس از انجام آزمایشات فراوان و با به کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی این نتیجه‌ی شگفت به دست آمده است که کارکرد مخ این جناب تاکنون، در حد صفر بوده و به تعبیر دیگر آک‌ آک می‌باشد. بنابراین چنانچه در آینده این مخ به شخص دیگری پیوند زده شود، شخص مزبور به سادگی صاحب مخی صفرکیلومتر شده و می‌تواند سال‌های سال از آن (بدون این که حتی یک آخ بگوید) استفاده نماید.

خبر مرتبط





کلمات کلیدی :

'من یک سنت پیدا کردم...'

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/5/31 11:54 صبح



روزی پسربچه‌ای در خیابان سکه‌ای یک سنتی پیدا کرد. او از پیداکردن این پول، آن هم بدون هیچ زحمتی، خیلی ذوق‌زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه‌ی روزها هم با چشم‌های باز، سرش را به سمت پایین بگیرد (به دنبال گنج!). او در مدت زندگیش، 296 سکه‌ی یک سنتی، 48 سکه‌ی 5 سنتی، 19 سکه‌ی 10 سنتی، 16 سکه‌ی 25 سنتی، 2 سکه‌ی نیم دلاری و یک اسکناس مچاله شده‌ی 1 دلاری پیدا کرد. یعنی در مجموع 13 دلار و 26 سنت.

در برابر به دست‌آوردن این مبلغ، او زیبایی دل‌انگیز 31369 طلوع خورشید، درخشش 157 رنگین کمان و منظره‌ی درختان افرا در سرمای پاییز را از دست داد.
او هیچ‌گاه حرکت ابرهای سفید را بر فراز آسمان، در حالی که از شکلی به شکل دیگر در می‌آمدند، ندید. پرندگانِ در حال پرواز، درخشش خورشید و لبخند هزاران رهگذر، هرگز جزئی از خاطرات او نشد.
(ناشناس)
 

 




کلمات کلیدی :