طراحی وب سایت راپورت این روزها - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

راپورت این روزها

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 88/11/14 10:43 صبح

 

درس ادبیات فارسی که تمام شد رفت پی کارش. کلاس منطق جدید هم همین طور و به سبب اشتباه آموزش، تو ترم جدید، دو واحد بعدی این درس، برگزار نمی‌شود. علی‌الحساب فقط یک درس فلسفه‌ی اسلامی مقدماتی دارم که تا سه هفته‌ی دیگر آن هم طومارش پیچیده می‌شود. می‌ماند یک کلاس منطق قدیم که برای طلبه‌های خارجی جامعه می‌گویم که دو واحد است. این طور که دارد پیش می‌رود به نظرم اوضاع تدریسم در ترم جدید خراب باشد و بمانم تو خماری. تا خدا چه خواهد.
   
غیر از این‌ها، مدتی است که یک سخنرانی 15 دقیقه‌ای دارم در انجمن قلم حوزه دارم درباره زیبایی‌شناسی شعر فارسی که یک هفته در میان برگزار می‌شود و البته با کلی اما و اگر! فعلا هم قرار شده در این دهه‌ی آخر ماه صفر چند روزی برویم تو دبیرستان‌ها و یک حالی به بچه‌ها بدهیم. خدا کند حال خودم گرفته نشود.

راپورت آخر این که برنامه‌ای را با صدا و سیما کلید زده‌ام که چون هنوز به نتیجه‌ی درست و حسابی نرسیده، اجازه بده درباره‌اش حرفی نزنم. همین قدر بگویم اگر آن بگیرد دیگر کارم در آمده است. تا خدا چه خواهد. به هر حال بی‌خبر نمی‌گذارمت. فقط وقت کردی لااقل تو نمازهای قضایی‌ات هم شده ما را یاد کن. ممنون.

خب. این از من. تو هم یک راپورتی بده... بگو دیگه...





کلمات کلیدی :