طراحی وب سایت جرز دیوارُ لوژی! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]

جرز دیوارُ لوژی!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/6/30 11:34 صبح


تو این دنیا کمتر چیزی هست که به هیچ دردی نخورد منتها مهم آن است که بدانیم چه چیزی به چه دردی می‌خورد. (از کلمات قصار خود اینجانب به تنهایی)

در همین راستا بزرگان اهل تمیز، رشته‌ای تاسیس کرده‌اند به نام "به درد، خورُ لوژی".
این رشته که می‌توان در صورت لزوم آش رشته‌‌ی بسیار خوشمزه‌ای از آن تهیه و پخش نمود، دارای زیررشته‌های متعددی است که در کشور خودمان می‌توان تا مقطع PDF (ببخشید PHD) در آن به ادامه تحصیل اشتغال داشت.

یکی از این زیر رشته‌های فوق، رشته‌ای است معروف به "جرز دیوارُ لوژی". این رشته‌ به لحاظ دقت و اهمیت به رشته‌هایی مانند نانو تکنولوژی پهلو زده و حتی گاهی با آن جفتک چارکُش نیز بازی کرده است. در معرفی این رشته به طور خلاصه می‌توان گفت که هدف آن شناخت چیزهایی است که برای لای جرز مزبور بسیار مفید هستند. در ذیل به بعضی از این موارد اشاره می‌نماییم:

1. بابای خوش‌خیالی که نمی‌داند دخترش که خیر سرش سه‌ترم است رفته دانشگاه فلان‌ شهر، درس بخواند، صبح که از خوابگاه می‌زند بیرون چه تیپی می‌زند؟ کجا می‌رود؟ با کیا می‌پرد؟ (این مورد با علوم هوا و فضا نیز ارتباط وثیق دارد.)

2. داداش کله‌خری که غیرت نابجا و افراطی‌اش (به جای رفاقت و مراقبت همراه با محبت و مهربانی و احترام)، خواهر لطیف‌تر از برگ‌گل رز یک‌روزه‌اش را یا کارتن‌خواب می‌کند یا مهمان بی‌چاره‌ی سگدونی‌های متعفن شهر.

3. شوهرجون پپه‌ای که مجبور است هزاران مردمک وقیح و هرزه را تحمل کند و بارها و بارها خودش را به الاغیت بزند ولی یک جو جنم و جربزه نداشته باشد نگذارد زنش مانکن متحرک پاساژ و پارک باشد.

و...




کلمات کلیدی :