طراحی وب سایت این روزا ... - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]

این روزا ...

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 88/5/19 8:14 عصر


 

این روزا دارم یک دوره "مغالطات" برای بچه‌های مدرسه‌ی قدیمی خودمان درس می‌دم. بیش از صد تا کلاه گل و گشاد که روزی لااقل ده، بیست تای آن روی کلّه‌ی ما install می‌شود.

این روزا دارم برنامه‌ی تدریسم در ترم جدید رو تنظیم می‌کنم. فعلا دو کلاس "زبان و ادبیات فارسی"، برای بچه‌های دوره‌ی سطح حوزه پیشنهاد شده که قبول کردم. دو واحد هم "منطق جدید" برای بچه‌های ارشد فلسفه پیشنهاد شده که اونم اوکی کردم. "منطق مقدماتی" را هم کماکان برای طلبه‌های خارجی دارم.

این روزا دارم کتاب بیست سال با طنز خانم رویا صدر را می‌خوانم. نتیجه‌ای که تا الان بهش رسیده‌ام اینه که بزرگترین طنزپردازان معاصر ما سه نفرند: دهخدا، کیومرث صابری (گل آقا) و عمران صلاحی. نمی‌دانم شاید بعدا افراد دیگری هم به این لیست اضافه شدند.

راستی اصلا این حرفا رو واسه چی گفتم؟! آهان یادم اومد خالی نبودن عریضه!

 




کلمات کلیدی :