طراحی وب سایت چادرِ اندامی! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خانه ای را که در آن عروسی است، دوست دارد . [امام صادق علیه السلام]

چادرِ اندامی!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/1/30 12:51 عصر


در حق هر کس خواستی نفرین بکنی، بگو امیدوارم با خانم‌ها بروی خرید. دور از جان شما مدتی پیش ما هم مبتلا شدیم. از این پاساژ به آن پاساژ، از این مغازه به آن مغازه، یکی دو چیز هم که نمی‌خواستند، فهرست بلند بالایی که بیا و ببین!

خلاصه کنم، از جمله اقلامی که سفارش دختر خاله‌ی گرامی خانم بود، چادر ملی بود. کلی گشتیم تا  بالاخره یافتیم. بعد از گفتگوی اولیه، فروشنده چیزی گفت که برق سه فاز از کله‌ام پرید. باور بفرمایید اگر دوشاخه‌ی کولر گازی به من وصل می‌بود همانا روشن می‌شد. فروشنده در ضمن توضیح انواع و اقسام چادر ملی از نظر جنس و دوخت و غیره گفت: "خانم معمولی داریم، اندامی داریم!" به خودم گفتم: "جلّ الخالق! این موجود دو پا از چیزی که قرار بوده اندام را بپوشاند، چیزی درست کرده که اندام را نمایش بدهد!..." موقعی که داشتیم از مغازه بیرون می‌رفتیم نگاهی در آینه‌ی قدّی داخل مغازه انداختم تا مطمئن بشوم شاخ در نیاورده‌ام.

به محض این که رسیدیم خانه رفتم سراغ کتاب شوستر آدموس معروف که معرف حضورتان هست. پسر خاله‌ی نوستر آداموس که بر خلاف نوستر که پیشگویی‌هایش را به زبانی پیچیده و مبهم بیان کرده، شوستر خیلی سرراست و خودمانی پیشگویی کرده. القصه رفتم ببینم در این زمینه چیزی فرموده یا نه. دیدم بعله، چه جور هم؛ ایشان فرموده بودند: "که در آینده چادرهایی با این عنوان‌ها در بعضی کشورها (یحتمل ایران) رایج خواهد شد.

چادر ملی، چادر ملی اندامی (همان گونه که می‌بینید، خوشبختانه این دو مورد در زمان ما به وقوع پیوسته)، چادر بدن‌نما، چادر بالای زانو، چادر سرشانه‌ای، چادر توی کیفی، چادر ماکسی، چادر مدل مدونا، چادر مدل نانسی، چادر رپ، چادر راک، چادر مخصوص باد دادن، چادر پسرکُش" و دو سه نوع دیگر که چون نسخه‌ی من خیلی قدیمی و به صورت خطی است، راستش نتوانستم بخوانم. اگر کسی نسخه‌ی خواناتری در اختیار دارد لطفا این دو سه مورد را هم برای ما بنویسد. شدیدا ممنون می‌شویم. 
 

 




کلمات کلیدی :