طراحی وب سایت اید آمد! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]

اید آمد!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 85/12/29 11:48 عصر

با سلام خدمت دوستان عزیز وبلاگی اعم از قلیانی ، وافوری ، تزریقی و قرصی(اسماتیز،مسکٌن ،اکس،شیشه و غیرهم) امیدوارم که در این ورژن جدید از سال در راستای استفاده ی صلح آمیز از انرژی هسته ای،خوب و خوش و نرم و نازک و ایضا چست و چابک باشید.به امید آن روز.
    
                                         
توضیح نیمچه ضروری:مادرم رفته آب گلدان این نازدانه را عوض کند.اگر چند لحظه (دقیقا بیست و چهار ساعت) صبر بفرمایید این دردانه را سر پا مشاهده خواهید فرمود.یعنی امیدوارم.




کلمات کلیدی :