طراحی وب سایت هک آیدی در ایکی ثانیه! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]

هک آیدی در ایکی ثانیه!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/5/10 7:33 عصر


تعریف از خودم نباشه، حس می‌کنم صاحب کرامت شده‌ام. چه کرامتی؟ عرض می‌کنم.
صورت مثالی و برزخی افراد یا همان آیدی حقیقی‌اشان خودبخود یا به تعبیر بهتر بی‌خودی، برای این حقیر سر تا پا تقصیر هک می‌شود. احم احون اح (ببخشید گلویم گرفت).
باور نمی‌کنی؟ حدس می‌زدم! ببین عزیز دل برادر! هک شدن آیدی فوق‌الذکر کلاً دو راه دارد: حسی و حدسی. نمونه‌ی حسی‌اش را در زندگی بزرگان خوانده‌اید که در یادداشت قبل هم عرض کردم. ولی روش کشفی بنده حدسی است. البته نتیجه‌اش ردخور ندارد. هنوز هم باور نمی‌کنی؟ یک کم دیگر حوصله کن، من مطمئنم وقتی شیوه‌ی کار را عرض کردم، علاوه بر این که این کشف غیرشهودی را بهم تبریک می‌گویی، شاید خود تو هم از حالا به بعد بتوانی صاحب این کرامت بشوی.

همه می‌دانیم که یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای بعضی از جوانان عزیز آینده‌ساز، در روزگار ما این است که هنگام رد شدن از کنار یک (به قول خودشان) آخوند یا رد شدن آخوندی از کنار آنها (به خصوص وقتی که آنها سواره باشند و آخوند پیاده) این است که صدای یکی از حیوانات محترم، اعم از اهلی یا وحشی را از خودشان در کنند. و کیف این کار زمانی به حداکثر می‌رسد که آن آخوند در موقعیت ‌ویژه‌ای باشد. یعنی مثلا توی زمستان، سر شب باران بگیرد و خیابان‌ها شلوغ پلوغ و همه سرآسیمه که زودتر به خانه برسند حالا آخوند بیچاره هم بچه بغل با خانواده باشد و در پی سرپناهی. یا مثلا ظهر گرم تابستانی، تو یک دستت یک کتاب کت و کلفت و یک مشما گوجه فرنگی و یک مشما خیار و یک مشما سیب زمینی و یک مشما پیاز (چون قرار است از شهرستان برایت مهمان بیاید) و تو دست دیگرت هم یک مشما حاوی بیست و پنج ‌تا نون تافتون که تو را از کت و کول انداخته. حالا کنار خیابان منتظر تاکسی یا سواری. آخ چه کیفی باید داشته باشد در این حال مثلا برای حاج‌آقا صدای گربه کشیدن، یا سگ یا زوزه‌ی گرگ، یا قدقد مرغ و ...!

در این جاست که کشف بنده اهمیت خود را نشان می‌دهد. یعنی بی‌آنکه زحمت طی کردن منازل‌السائرین را بکشی در ایکی ثانیه می‌توانی آیدی طرف را به نحو یقینی حدس بزنی. حالا تصدیق می‌فرمایی.

تنها مشکلی که این روش دارد که فکر می‌‌کنم اهل روش حسی احتمالا با آن روبرو نیستند این است (و خود بنده نیز با آن مواجه بوده‌ام) که بعضی از صداها معلوم نیست متعلق به چه جک و جانوری است. حال یا اطلاعات جانورشناسی ما ضعیف است یا متعلق به حیواناتی است که نسلشان منقرض شده و یا شاید هم ترکیبی از چند حیوان مختلف باشد.
نظر شما چیه؟





کلمات کلیدی :