طراحی وب سایت پرنسس! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]

پرنسس!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 88/3/5 7:11 عصر



خب اشکال ندارد. در طول تاریخ وبلاگ‌نویسان زیادی ضایع شده‌اند یکیش هم من. اما انصافتان را شکر! ضایع می‌کنید لااقل بد ضایع نکنید. آخر هشتاد و اندی بازدید ولی حتی دریغ از یک کامنت! مگر این که دستگاه شمارشگر پارسی بلاگ عیب کرده باشد. به پیر به پیغمبر از هیچ کلکی که توی این سایت‌ها برای افزایش آمار بازدید معرفی می‌کنند استفاده نمی‌کنم. ولی خب یک احتمال دلگرم کننده هم وجود دارد و آن این که حدسم درست باشد و کسی واقعا جواب را نداشته باشد یا دست کم فکر می‌کنند که جواب را نمی‌دانند و البته احتمالات دیگر... بگذریم. ولی خوشحالم که دلتان خنک شد و موفق به ضایع کردن من شدید. باشه یک به هیچ.

اما جواب:
دختر خانمه که ناخنش را بلند می‌گذارد یعنی این که بعله من از یک خانواده‌ی مرفه هستم و ثروتمند و توی خانه هم این قدر خدم و حشم داریم که لازم نباشد دست به سیاه و سفید بزنم و خلاصه‌ی مطلب من روی پر قو بزرگ شده‌ام الان هم برای خودم پرنسسی هستم و کلی حرف توی این مایه‌ها.

بله. معما چو حل گشت آسان شود
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت

این از دختر خانم‌های محترم ولی سوالی که حتی من هم جوابش را نمی‌دانم این است که پسره وقتی ناخن بلند می‌گذارد و گاهی همراه با دو سه من چرک و خاک زیرش این دیگر چه رازی دارد؟ 
                                       

              




کلمات کلیدی :