طراحی وب سایت اتفاقی بسیار مهم در رادیو معارف - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]

اتفاقی بسیار مهم در رادیو معارف

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 91/3/22 12:10 صبح

 

این روزها قرار است مهم‌ترین رویداد تاریخی رادیو معارف، در طی 14 سالی که از تاسیس آن می‌گذرد، رخ بدهد و آن دعوت از بهترین کارشناس کل کشور است. کسی که بنده از سال 1353 می‌شناسمش و قدم به قدم در کنارش بوده‌ام با او خندیده‌ و با او گریسته‌ام. فقط از این می‌سوزم که این بشر از بس فروتن و بی‌ادعا و بی‌ریاست دوست ندارد اسمش را بیاورم حتی همین قدر هم که از او برای شما سخن گفته‌ام می‌دانم که راضی نیست و باید از او حلالیت بطلبم.

این آدم مثل کهنه‌کتاب عتیقه‌ای است که تا حالا همین طور گوشه‌ای افتاده و خاک می‌خورده بوده. تازه این اواخر و با هجوم این ریزگردها از مناطق جنوبی و غربی، بیشتر هم خورده. خودش این را یک بار به من گفت.

فقط این را می‌توانم بگویم که قرار است از روز شنبه‌ تا پنجشنبه‌ی آینده در برنامه‌ی صبحگاهی رادیو معارف به نام ارمغان پنج یا شش دقیقه صحبت کند. فقط توصیه می‌کنم که شده از خوابتان بزنید ولی این پنج دقیقه را بشنوید وگرنه پشیمان می‌شوید. من که خودم از همین الان خواب ندارم و برای روز شنبه لحظه‌شماری می‌کنم.

 

 




کلمات کلیدی : رادیو معارف، کارشناس، برنامه ارمغان