طراحی وب سایت قوی ترین مرد جهان! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]

قوی ترین مرد جهان!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 88/8/27 4:44 عصر

             


                                                


قوی‌ترین مرد جهان معرفی شد. بر پایه‌ی این گزارش آقای باراک اوباما قوی‌ترین مرد جهان معرفی شد. از سوی دیگر بعضی گزارش‌‌‌ها حاکی از آن است که انجمن حمایت از حقوق حیوانات به این انتخاب اعتراض نموده است. بر پایه‌ی همین گزارش رئیس این انجمن گفته است: Black Donkey (خر مشکی) به دلایل متعددی ازآقای باراک اوباما سرتر است.

ایشان در ادامه گفتند: من نمی‌دانم انتخاب کنندگان برای این کار چه معیاری داشته‌اند؟ اگر از نظر عضلانی و هیکل ورزشی نگاه کنیم که که دانکی بر اوباما ترجیح دارد. اگر معیار، میزان حمل بار باشد باز هم دانکی برتر از اوست و اگر طول مدت خرحمالی برای ارباب یا اربابان مبنای انتخاب باشد کاملا روشن است که دانکی عزیز از آقای باراک اوباما که تازه 9 تا 10 ماه است شروع به کار کرده اند با سابقه‌تر است.

ایشان در ادامه اعتراف کردند که البته اگر مبنای کار، میزان حماقت و زشت‌روئی باشد باید انصاف داد که انتخاب جناب پرزیدنت، درست و به‌جا بوده ولی این دو مورد اخیر که نمی‌توانند ملاک‌های مناسبی برای انتخاب کسی به عنوان قوی‌ترین باشد. از سوی دیگر یک منبع رسمی که نخواست نامش فاش شود اظهار داشته که که کاخ سفید مدارک مربوط به نر بودن دانکی را از انجمن مطالبه کرده است و رایزنی‌ها درباره‌ی انتخاب اوباما یا دانکی پشت درهای بسته ادامه دارد.

عکس اختصاصی از Black Donkey:
 

 

                                                  

عکسی از دوران دانشجویی ایشان:

                                               



کلمات کلیدی :