طراحی وب سایت آگهی استخدام! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]

آگهی استخدام!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 87/5/16 11:23 صبح


با نهایت مسرت و خوشوقتی، قبولی اینجانب در آزمون رانندگی را شامل سی سوال نسبتا خفن آیین‌نامه و تست شهری مشتمل بر یک تخته پارک سی‌سانت، یک اصله پارک دوبل (و به جرئت عرض می‌کنم پارک سوبل هم می‌خواست براش می‌اومدم) و یک راس دور دو فرمانه، اول به خود اینجانب و دوم به عموم هموطنان همیشه در صحنه، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

بدینوسیله مجلس جشنی در تمام بستنی‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور برگزار می‌گردد که مخارج آن تماما توسط طرفداران اینجانب (به نحو دونگی) پرداخت خواهد شد.

در همین راستا و و بعضی راستاهای دیگر با قاطعیت اعلام می‌دارد (کی؟ آهان خودم) که هر نوع رانندگی برای هر نقطه از کشور، توسط اینجانب با حقوق مکفی پذیرفته می‌شود. لازم به ذکر است اتومبیل شما باید به کلاس ما بخورد. یعنی یکی از موارد ذیل باشد:پرادو، ماکسیما، بی‌او و (از این جدیداش)، تندر90، و یا جهنم پژو 206 (اینم واسه خاطری جواد).

بدیهی است که با کلیه سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی نیز نهایت همکاری را به عمل می‌آوریم حتی اگر مدل خودرویشان از موارد فوق‌الذکر نباشد البت به شرطی که مقصد حرکت، یکی از مناطق دورافتاده، محروم و بد آب و هوا مانند زیباکنار یا کیش باشد و گرنه شرمنده.




کلمات کلیدی :