طراحی وب سایت پیامک های من درآوردی! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرى را که آتش دوزخ در پى بود خیر نتوان به حساب آورد ، و شرّى را که پس آن بهشت بود ، شرّ نتوان وصف کرد . هر نعمتى جز بهشت خوارست ، و هر بلایى جز آتش دوزخ عافیت به شمار . [نهج البلاغه]

پیامک های من درآوردی!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 92/2/11 8:9 عصر

 

 

پیامک‌هایی که من واسه دوستانم می‌فرستم چند جوره:


1. برام رسیده، من هم عینا می‌فرستم.

2. برام رسیده، ویرایش می‌کنم، می‌فرستم.

3. برام رسیده، سانسور می‌کنم، می‌فرستم.

4. برام رسیده، حذفش می‌کنم، می‌فرستم!

5. برام رسیده، یه جواب براش می‌سازم، واسه خودش می‌فرستم.

6. چیزی رو شنیدم، می‌نویسم، می‌فرستم.

7. خودم می‌شینم، یه چیزی می‌سازم، می‌فرستم.


این آخریه خیلی مزه داره. مخصوصا اینکه مدت ها بعد یه نفر که محل زندگیش خیلی از تو دوره و گاهی حتی کم بهت پیامک می‌ده، اونو واست می‌فرسته و گاهی هم کلی پز و فیس که یه اس تاپ واست فرستاده. سخت‌ترین قسمت کار اینه که بتونی اونو به این باور سترگ برسونی که اینو اولین بار تو درست کردی. سختی کار هم واسه اینه که معمولا ما باور نمی‌کنیم کسایی که به ما نزدیک هستن عددین. نمی‌دونم شاید چون فکر می‌کنیم اگر عددی بودن که با ما نمی‌پریدن! (خدا رو شکر همه‌ی اطرافیان من اعتقاد دارن که بنده عددیم البت به استثنای اونایی که عقیده دارن عددی نیستم!)


حالا برای نمونه پیامکی رو که دیشب واسه ایام تولد حضرت زهرا (س) ساختم رو برات می‌نویسم اگه یه وقتی دستت رسید واسم یه فاتحه بخون ببخشید یه دعا بکن بعد از طرف من اجازه داری که به بقیه بگی سازنده‌ی این پیامک با من دوسته، بعد بگو دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی؟! (چه لوس!)


و اما پیامک:

                     میلاد پنجره‌ی رو به بهشت پیامیر (ص) فاطمه‌ی زهرا (س) بر شما مبارک باد.

 






کلمات کلیدی : پیامک، پیامبر (ص)، حضرت زهرا (س)