تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3      >
 
کلا به عقيده ي من هر نوع پوششي، به نوعي داره حرفي ميزنه. مثلا يک خانم با حجاب يا چادري، با نحوه ي پوششي که داره، ميگه که مايل به نگاه ها و رفتارهاي شهواني نيست. يعني با حجابش، حساب کار دست افرادي که باهاش در تماس هستن مياد.
پاسخ

موافقم.
+ ذره بين 
سلام
شيوه بحثتون تکه استاد!
ممنون خيلي استفاده کردم. منتظر بقيه نکته هاي نابتون هستيم.
پاسخ

سلام. ممنونم. خوشحالم. لطف دارين.
+ مرسي 
سلام استاد
لذت ميبرم ازين که علمي موضوع رو جا ميندازين. خسته نباشيد جدأ.
ميخوام بدونم از ظاهر آدما که نميشه در مورد دل و نيتشون قضاوت کرد خب پس چطوري ميفهميد داره داد ميزنه يا نه حرفاش کناييه؟
پاسخ

سلام. ممنون از لطف شما. همان طور که از واژه ها و جمله هاي يک شخص به معاني و مقاصد او پي مي بريم.
+ بي نام 
سلام
ولي برخي دلايلي که هست:
1. راحت بودن.
2. شباهت به چيزي مثل زندگي غربي يا دوستان يا حتي مردان و ...
3. جذب گروه خاصي از پسران يا دختران و نه همه مردان اون هم به معناي دوستي هاي معمولي که ولو خلاف شرع باشه ولي براي اون ها موونه خاصي نداشته باشه.
اين جمله غلطي که مي گويند" دلت پاک باشه" يه مثالش برمي گرده به خانم هايي که نيت يا باور ربودن مردان رو اون هم در حدي که پاکدامني شون لطمه بخوره ندارند ولي رفتارشون غلط اندازه.
شايد از نگاه يک مرد، رفتار زنان متناقض باشه ولي اگر پاي صحبت اين گروه از خانم ها بنشينيد يا اقلا کساني که زماني اين مدل بودند و بعد تغيير کردند واقعيت خيلي از اون ها رو طور ديگه مي بينيد و تحليل مي کنيد. به نظر من خيلي از خانم هاي اين گروه، اين مدلي اند.
پاسخ

سلام. موافقم. من بين نکته هايي که فرمودين و مطالب خودم تعارضي نمي بينم. هست؟ نکته ي ديگر اين است مشکل ديگري در اين ميان هست و آن اينکه نگاه زن به مرد بيشتر عاطفي و احساسي است در حالي که نگاه مرد به زن جسمي و جنسي است. کتاب نگاه پاک زن و نگاه هاي آلوده به او، نوشته ي دکتر صبور اردوبادي تحليل گسترد هاي از اين موضوع به دست داده. (اشتباه نشود برداشت نشود که دارم گناه خانم هايي را که زمينه ي اين نگاه هاي آلوده را فراهم بيشتر مي کنند، بشورم)
سلام
تشکر از مطالب...
عمر بابرکتي داشته باشيد،تبريک ميگم ...
التماس دعا
پاسخ

سلام. خواهش مي کنم. عجب دعاي پرمعنايي. ممنون از لطفتون.
+ بي نام 
سلام
درسته که برخي مي دونند چه پيام هايي رو مخابره مي کنند، ولي باور کردن، يه حرف ديگه است. شما ببينيد اگر به هر خانم بد حجابي خيره بشيد احتمال تو گوشي خوردن هست در حالي که اون نوع پوشش مي تونه اين نوع رفتار رو از طرف مقابل مخصوصا اگر مرد باشه به دنبال بياره و اين رو همون خانم ها هم مي دونند. منتها مي گذارند به پاي عقب ماندگي مردها در اين کشور و ...پس حتي اگر مي دونند ولي باور ندارند.
پاسخ

سلام. تا حد زيادي با فرمايش شما موافقم اما نکته اينجاست که تفسير معناي رفتار و گفتار خانم ها کار بسيار دشواري است. براي مثال نه گفتن خانم ها غالبا نه نيست بلکه بيشتر آره است و بر عکس يا مثلا آن تو گوشي زدن... جبران جليل جبران داستاني دختري روستايي را نقل مي کند که روزي آمد شهر، جوانان شهري خيره به او نگاه مي کردند و او برگشت روستا و گفت: چه پسران بي ادبي. سال بعد که دوباره آمد شهر، هيچ کس به او نگاه نکرد او برگشت و گفت: چه پسران بي احساسي!
سلام عليکم ورحمة الله
NLP ديگه چه دانشيه؟
مي تونيد درباره اش توضيح بديد؟ تا حال نشنيده بومدش.
ياعلي
پاسخ

تو گوگل به فارسي بنويسيد پيوندهايي سودمندي مي بينيد.
+ بي نام 
سلام
صاحبخونه هستيد؟ الو؟
+ مرسي 
سلام
خيلي جالب بود واقعا حرفه اي بيانش کردين.مرسي.
چطوري ممکنه سوء تفاهم پيش بياد؟
پاسخ

سلام. ممنونم.جناب بي نام اشاره کردن.
+ بي نام 
سلام
درصد زيادي از خانم هايي که خواسته يا ناخواسته زيبايي هاي خود را به نمايش مي گذارند، قصد ندارند به بسياري از اين سوالاتي که فرموديد پاسخ بدهند يا اقلا پاسخ مثبت بدهند و اساسا به دنبال جذب به معناي خودفروشي نيستند. اين جاست که اون سوء تفاهمي که فرموديد بسيار پررنگ مي شه.
پاسخ

سلام. بله موافقم. افزون بر آن گفتني است که درصد زيادي از اين خانم هايي که مي فرماييد مي دونن چنين پوشش و پويشي چه پيام هايي را مخابره مي کند ولي بي اعتنا از کنار اين دانسته مي گذرند.
+ آ...دل...ه 
اصلا نيازي ندارم به اينکه از فرمايشات شما حرفي در بيارم
اينايي که گفتم اعتقادات خودمه اصلا
بله اصلاً
پاسخ

آهان خب اين جوري مشکلي نيست. من برداشت کردم که از عرايض بنده چنين برداشتي شده.
+ ذره بين 
سلام
عيدتون مبااااااااااارک. بقيه علت ها رو نمي نويسيد؟
پاسخ

سلام. عيد شما هم بسيار مبارک. اين روزا مهمون از شهرستان دارم و اصلا وقت و تمرکز ندارم بنويسم. ببخشيد ولي همين روزا ادامه ش رو مي نويسم. ممنون بابت پيگيري بحث.
سلام
عيدتون مبارک
پاسخ

سلام. عيد شما هم مبارک.
+ آ...دل..ه 
چون عقلِ اون جاها به چشماشونه


راستي! نکته را از اينجاي متن برداشت فرموديم : آدميزاد از زيبايي خوشش مي‌آيد
و خودم يک مقدمه ي مفروض بهش وصل کردم که "زيباييِ مذکور هم مربوط به چشم است"
محترم بودن و اينا رو هم از خودم افاضه کردم.بااجازه ي شما
پاسخ

که شايد بشه گفت شده تفسير بمالايرضي صاحبه.
+ مرسي 


سلام

اينم گرو کشي مدرنه. آخرالزمونه ديگه.

بنده خنگول ننه نيستم. متن شما رو هم با حوصله تر از خودتون خوندم. قصدم از سوال اين بود که ببينم اون چيزي که فهميدم همون نظر شماست.

بعدشم اگر همون باشه بگم مخالفم بيشتر استفهامم انکاري بود.

متوجه نشدم نشانه تواضعه. واقعا که.

پاسخ

سلام. آهان از اون لحاظ. قصد جسارت نداشتم. پس عرض کنم خدمتتون که در واقع شما يک از قطعات پازل رو به دست مبارک گرفته ايد و از اينکه درباره ي بقيه ي قطعات چيزي نفرمودين گمان کردم که شتابزده مطالعه فرموده ايد که گويا اشتباه کرده ام. ببخشيد.
   1   2   3      >