ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بي نام 
سلام
ولي برخي دلايلي که هست:
1. راحت بودن.
2. شباهت به چيزي مثل زندگي غربي يا دوستان يا حتي مردان و ...
3. جذب گروه خاصي از پسران يا دختران و نه همه مردان اون هم به معناي دوستي هاي معمولي که ولو خلاف شرع باشه ولي براي اون ها موونه خاصي نداشته باشه.
اين جمله غلطي که مي گويند" دلت پاک باشه" يه مثالش برمي گرده به خانم هايي که نيت يا باور ربودن مردان رو اون هم در حدي که پاکدامني شون لطمه بخوره ندارند ولي رفتارشون غلط اندازه.
شايد از نگاه يک مرد، رفتار زنان متناقض باشه ولي اگر پاي صحبت اين گروه از خانم ها بنشينيد يا اقلا کساني که زماني اين مدل بودند و بعد تغيير کردند واقعيت خيلي از اون ها رو طور ديگه مي بينيد و تحليل مي کنيد. به نظر من خيلي از خانم هاي اين گروه، اين مدلي اند.
پاسخ

سلام. موافقم. من بين نکته هايي که فرمودين و مطالب خودم تعارضي نمي بينم. هست؟ نکته ي ديگر اين است مشکل ديگري در اين ميان هست و آن اينکه نگاه زن به مرد بيشتر عاطفي و احساسي است در حالي که نگاه مرد به زن جسمي و جنسي است. کتاب نگاه پاک زن و نگاه هاي آلوده به او، نوشته ي دکتر صبور اردوبادي تحليل گسترد هاي از اين موضوع به دست داده. (اشتباه نشود برداشت نشود که دارم گناه خانم هايي را که زمينه ي اين نگاه هاي آلوده را فراهم بيشتر مي کنند، بشورم)