• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : من هم بشرم مثل شما!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ذره بين 
    موضوع اين روايت، بيشتر جنبه عاطفي و رواني داره براي همين هم تفسير شما رو ميشه براش در نظر گرفت و هم تفسير من و بي نام. (هرچند تفسير شما هم قانعم نميکنه که اين نوع اشک از روي ضعف شخصيت نباشه)
    اما جز اين روايت، رواياتي ديگه هست که جنبه هاي عملي از زندگي حضرت رو بيان ميکنه، که باز هم با تذکري که پيامبر در برابر اون ميدن بهشون، ته دل ادم اين سوال پيش مياد که پس اين روايت و مقام عصمت حضرت زهرا ... ؟
    مثلا اين روايت:
    نقل شده كه چون حضرت رسول(ص) از سفري مراجعت مي فرمود، اول به خانه حضرت فاطمه(س) تشريف مي برد و مدتي مي ماند و بعد از آن به منزل خود مي رفت. در يكي از سفرهاي پيامبر(ص)، حضرت زهرا(س) براي خود دستبند و گلوبند و گوشواره از جنس نقره تهيه كرده و پرده اي بر در خانه خود آويخته بود. هنگامي كه رسول خدا(ص) از سفر مراجعت كرد و به خانه فاطمه زهرا(س) وارد شد، چون چشمش به زينت هاي مورد استفاده فاطمه(س) افتاد، با ناراحتي از خانه بيرون رفت و به مسجد وارد شد و در كنار منبر نشست. حضرت فاطمه(س) با فهميدن علت اين رفتار پدر، براي جلب خشنودي و رضايت رسول اكرم(ص) همه آن زينت ها را به نزد پدر فرستاد و پيغام داد كه دخترت سلام مي رساند و مي گويد: اينها را در راه خدا انفاق كنيد! و چون آنها را به نزد پيامبر(ص) آوردند، سه مرتبه فرمود: «آنچه را كه مي خواستم، فاطمه انجام داد. پدرش به فداي او باد!

    غم حضرت رسول از چيه؟
    ترک اولي نيست؟