• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : ترانه هاي نفرت، چرا؟ (2)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام 
    سلام
    به نظرم نبايد نقش گروه هاي سازنده موسيقي که بيشتر از غرب گرفته مي شوند و عموما پوچ گرا هستند مثل شيطان پرست ها و مفاهيم القايي شون در اشعار و آهنگ ها رو نديده گرفت. قبلا مطرب ها هم که جايگاه بدي در اجتماع داشتند از دل همين جامعه اسلامي بلند شده بودند و پوچ گرايي و خيلي مسائل ديگه رو نداشتند. اون جا اميد و اين جا نا اميدي موج مي زنه در افکار.
    ضمنا افزايش بي بند و باري و بي وفايي ديدن ها در راستاي حرکت به سمت آزادي از نظر فمينيست ها و گروه هاي ديگه ي سياسي اجتماعي به قدري زياد شده که طرف کلا دوست داره از جنس مقابل يک کوچولو انتقام بگيره ( اگر شده در حد فحش و بد و بيراه گفتن) و هم زاد پنداري با هم جنس خودش رو بهتر مي پسنده. البته اين جا نظر دوستاني که مي گويند عاشقان امروزي (يا به تعبير من هوس بازان امروز) کودکاني هستند که هنوز به رشد کامل عقلي نرسيدند رو بايد ضميمه کرد.
    اين متنتون ادامه داره و از جنبه هاي بيشتري مي خواهيد به مساله بپردازيد؟

    پاسخ

    سلام. خوبين؟ درباره ي موسيقي هاي زير زميني و شيطان پرستان و و تاثير آموزه هاي انحرافي هر چند تاثيرشان را نميشه انکار کرد ولي من از اين طرف به قضيه نگاه مي کنم که غالبا زمينه هايي بايد در جامعه و افراد باشه تا القائات بيروني روي آنها افراد تاثير بذاره من با اين زمينه ي داخلي کار دارم و البته معمولا پديده هاي اجتماعي بيش از يک عامل دارند و من تنها بعضي از عواملي را که چندان مورد توجه نيستند مي خوام عرض کنم. در بقيه ي نظرتون هم مثل نظرهاي بعضي دوستان ديگه نکته هاي درستي وجود داره که در پست هاي تازه بهشون اشاره مي کنم.