• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : جنگ در جنگل!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 17 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اينهماني 
    فحش نبود، لااقل از نظر من، علت سانسور مبادي اداب بودن افراطي بنده است، بگذريم...
    من هم حرف خواهرم را نپذيرفتم اما جوابي برايش نداشتم، چون روحانيون ناصالح زيادي ديده بود و در خانواده اي بزرگ شده بود که اين نگاه به روحانيت به او القا شده بود، خواستم با شما مطرح کنم بدانم جوابتان چيست.
    اگر بنده را در عالم واقع ميشناختيد متوجه ميشديد که توهين به روحانيت و دين و ... توهين به من محسوب مي شود، خيلي سال است که اماج اين توهين ها هستم ولي به اندازه شما عصباني نميشوم.
    درضمن هم فرويد ميدانم و هم يونگ، با يونگ شايد به خودآگاهي برسم اما با فرويد خير، بنابراين با فرويد ساير بيمارانتان را درمان کنيد.
    باز هم تکرار ميکنم که روحانيت بد عمل کرده، از مردم جدا بودن و خيلي چيزهاي ديگر...
    حرف هايم را ناتمام ميگذارم چون شما فقط تاييد ميخاهيد.
    پاسخ

    اين که روحانياني بد عمل کرده اند حرفي نيست مثل اينکه بگي پزشکاني بد عمل کرده اند. ولي معنايش اين نيست که هر پزشکي بد است و بد عمل مي کند. ثانيا شما از روحاني چه انتظاري داري آيا توقع عصمت داري؟ آيا واقعا در هر موردي که شما فکر مي کنيد تقصر روحانيون است واقعا صد در صد تقصير آنهاست هيچ علت و عامل ديگري در کار نبوده؟ اصلا يا آنجا هم که تقصير به گردن آنها مي اقتد حقيقتا مقصر آنها هستند؟ (اين جواب خواهرتان). دوم اينکه به هر حال بوووووووق در فرهنگ ما معنايي دارد و من هم طبق همان معنا گفتم. من تنها موافقت نمي خواهم ولي بوق هم نمي خواهم.