بازم سلام
بحث خيلي تخصصي شد انگار؟! اولا اگر من مشت دوم رو بر داشتم از همون خروار بود نه از خروار دوم( من برداشتم شما که نبوديد!) ثانيا استقراي ناقص مثل مورد کنوني فقط رو جنبه حسي تاکيد داره و تو اين مورد که ظنيه فقط رو مشاهده حساب باز کرده ولي تو تجربه علاوه بر جنبه حسي رو جنبه استدلالي هم حساب باز مي کنند البته نکته اين جاست گاهي مردم اشتباه مي کنند و چيزي که علت واقعي نيست رو علت مي دونند اين که نشد تجربه داش! سوما يعني الان شما با پاره شدن چند کتاب فقط از سه مورد به خصوصيت ذاتي يه ماهيت نوعيه رسيديد و حکم الامثال ديگه؟! بابا اي ول به فرد بالذات در اين مثال! زنده باد م غ ا ل ط ه !
حالا شما به اين نمي گيد خلط ادبيات با منطق ميل خودتون! حرفي نيست! البته ما هنوز جا داريم که ياد بگيريم از دست ما و نظرات تخصصيمون!!!!!! دلگير نشيد! منتظر متن بعدي هستيم . با تشکر