طراحی وب سایت موبایل، ایدز و...! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه]

موبایل، ایدز و...!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 88/1/29 11:57 صبح

                   
                        تلفن همراه عامل انتقال میکروب‌های مقاوم‌ به ملت می‌شود.

جام جم آنلاین: رئیس بیستمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به این که تلفن همراه باعث انتقال میکروب‌های مقاوم نسبت به درمان، توی محیط‌های زندگی می‌شود، خواستار ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در خیلی جاها شد!

ایرج خسرونیا که به مناسبت برپایی کنگره سالانه انجمن متخصصان داخلی ایران سخن می‌گفت، افزود: تلفن همراه گاه باعث انتقال میکروب از یک بیمار به بیمار دیگر می‌شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه 10 درصد میکروب‌های انتقال‌یافته از طریق تلفن همراه، از نوع میکروب‌های مقاوم به درمان است.

توضیح خبر!
بررسی‌ها نشان می‌دهد 40 درصد تلفن همراه افراد معمولی و 75 درصد تلفن همراه افرادی که جنسشان خرده ‌شیشه دارد، آْلوده به میکروب‌های مختلف بوده و 5 درصد این میکروب‌ها خطرناک و بیماری‌زاست.

تحقیقات حاکی از آن است که در بسیاری از منازل دیده شده که تلفن همراه به صورت اسباب‌بازی در اختیار کودک قرار می‌گیرد این امر علاوه بر آثار مخرب امواج، باعث انتقال بیماری به کودکان می‌شود.

نکته
بنابراین باید شدیدا مواظب موبایل‌های شیطون و موبایل‌داران بلا بود. چون این دو می‌توانند سبب سرایت و ابتلا یا تشدید بیماری‌های کشنده‌ای مانند ایدز و هیزی و بی‌حیایی شوند. شاید تعجب کنید ولی لازم است توجه داشت باشید که بلوتوث‌بازی توی خون بعضی‌هاست! باور نمی‌کنی؟
خلاصه از ما گفتن!




کلمات کلیدی :