طراحی وب سایت دخترها از پسرها بهترند . ؟ ! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواب چه تصمیمهاى روزانه را که نقش بر آب کرد . [نهج البلاغه]

دخترها از پسرها بهترند . ؟ !

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 85/8/23 6:32 عصر

                                                               دختــرها از پسـرها بهتــرند .؟!

بعد ازمدتها دوباره فرصتی پیش آمد و دوستان قدیمی دور هم جمع شدیم.حالا کی؟کجا؟کیا بودن؟به چه مناسبت؟و...ایناش خیلی مهم نیست.مهم حرفی است که به میون اومد و بحثی است که در گرفت.من و یکی از دوستان که بیش از حرف و حدیث، به چای وشیرینی و میوه و کاستر و ... علاقه داشتیم و هنوز هم داریم،غرق استفاده ی بهینه از امکانات موجود بودیم که متو جه شدیم بحثی مطرح شده و پای نزاع قدیمی علم بهتر است یا ...(چی می گم).دخترا بهترند یا پسرا ؟به میان اومده.هر کسی اظهار نظری (گاهی هم اظهار فضلی ).یه حرفی که از بقیه ی حرفا برام جالبتر بود،نظر یکی از دوستان فرهیخته (که خیلی از ما خیلی وقتا بهش غبطه می خوریم )بود.می گفت:
به نظر من ،دخترای خوب از پسرای خوب بهترند و دخترای بد از پسرای بد بدترند.
این حرف سقراط گونه مرا با کله به فکر فرو کرد.دیگه خیلی به اطرافم توجه نداشتم.وقتی به خودم اومدم دیدم که بحث و جدل به شعاردادن رسیده.انرژی هسته ای حق ...(تورو خدا ببین!هوش و حواس برا آدم نمی ذارن) پسرا شیرند مثل شمشیرند... .به دوستم گفتم تورو خدا نیگاشون کن حالا بهشون بگن دخترا از شما بهترند ،بهشون برمی خوره.
اون دوست فرهیخته ی ما هم با متانت همیشگی سرش رو پایین انداخته بود و چیزی نمی گفت.
الغرض.من که عقلم قد نمی ده،که این حرف چقدر درسته؟ نظر شما چیه؟
چون جواب این سؤال یه خورده برام جالبه.اگه کسی یه نظردرست حسابی بده یه هدیه از طرف ما به او پیشکش.(یه چیزی مثل دعوت نامه ی جی میل یا اگه نخواست یه چیز دیگه).(البته این .اصلا. معناش این نیست که هر کی نظر بده برا گرفتن هدیه این کار رو کرده.من خودم دوست دارم این کارو بکنم) 




کلمات کلیدی :