طراحی وب سایت سلام و تشکر و پوزش و... - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام]

سلام و تشکر و پوزش و...

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 93/2/3 3:26 عصر

 

عرض سلام و ارادت دارم محضر دوستان و بزرگوارانی که در این مدتی که نبوده ام مانند گذشته لطفشان شامل حال بنده و وبلاگ ناقابلم شده است و تشکر می کنم و پوزش می خواهم بابت اینکه اولا مطلب نمی نوشتم که معمولا باعث دلخوری بازدیدکننده می شود ثانیا نظرات را عمومی نمی کردم تا چه رسد به اینکه جواب بدهم.

خواهش می کنم به اون نون و نمک سایبری ای که با هم خورده ایم هر جور تفسیر می فرمایید، حمل بر بی توجهی و بی اعتنایی به خودت نکن چون خودت می دانی که چقدر دوستت دارم (برادران) و چقدر برایتان احترام قائلم (خواهران).

به قول رهی معیری… 

 قدح عکس تو یا گل در گلاب افتاده است؟

                                           مهر در آیینه یا آتش در آب افتاده است؟

باده ی روشن دمی از دست ساقی دور نیست

                                      ماه امشب همنشین با آفتاب افتاده است

 حالا این دو بیت چه ربطی به عرض بنده داشت موضوعی است که خودمم درگیرش هستم. حالا کاری به آن نداریم. بیایم سر عصل بهث خودمون.

آخه چرا؟ نه واقعا چرا من این کار را کردم؟ راستش سیستمم خراب شده، پاورش خراب شده، کارت گرافیکش نمی کشد، پشت سر هم هنگ می کند، می روم قطعه ای برایش بخرم می گویند نو ارزش ندارد بخری چون سیستمت دیگه خیلی قدیمی شده تازه اگر نو هم بخواهی بخری با قطعات دیگرت مخصوصا مادر بورد (که پدر مرا در آورده است) هم آوا نیست.

دست دوم هم بخواهم بخرم دیگر گیر نمی اید یا اطمینانی به کار کردنش نیست. همین الان که دارم اینها را می نویسم موقتا فعلا سر پا ایستاده ولی کمی که با آن کار می کنم با مغز به زمین می کوبد یعنی هنگ می کند و تا ریستارت نشود فایده ندارد.

کافی نت هم که رنجنامه ای جدا می طلبد. خلاصه هم خواستم نسبت گذشته عذرخواهی کنم و هم نسبت به اینده اگر حالاها حالاها ما را ندیدین. ان شاء الله اگر سیستم دیگری خدا عنایت کرد که فبها و اگر فعلا جور نشد که به نظرم گزینه ی دوم صحیح تر به نظر می رسد ما را حالا بفرمایید.

مخلص

 




کلمات کلیدی :