• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : روحاني، فروغ و آهنگ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليكم استاد
    ان شاءالله كه خداوند حافظشان باشد و دوباره سلامتي خود را بدست بياورند.
    پاسخ

    سلام بر شما. آمين يا رب العالمين.
    + فاطمه 
    سلام
    طبق معمول جالب و هنرمندانه بود غافلگير شدم.
    استاد ژرفا رو از نزديک ميشناسم
    براي کمر دردشون دعا کنيد
    پاسخ

    سلام. سلامت باشيد. اللهم اشف کل مريض. يکيش خود بنده ي حقير. اتفاقا چند روز پيش هم نشستي علمي بود و ايشان کارشناس بود و بنده مجري- کارشناس که البته دوستان رسانه اي لطف کردن و از نقد و نظرهاي بنده چيزي رو منعکس نکردن. اينم لينکش: (http://www.balagh.ir/content/1335)
    + طلبه 
    سلام با چشمان ضعيفم در لينک موجود، در مورد موسيقي چيزي نديدم . اما بخشي از متن المراد من مني? المريد شهيد ثاني: بدان که اهل علم مورد توجه مردمند و از کار، گفتار و وضع و حالشان الگو ميگيرند. برخي از اهل معرفت گفته اند که عموم مردم همواره يک درجه از اهل علم، کمتر هستند. اگر عالم، تقوا پيشه و درستکار باشد؛ مردم به اعمال مباح رو مي آورند. و اگر به مباحات عمل کند، مردم به امور شبه ناک رو مي آورند. و اگر در وادي امور شبه ناک وارد شود، مردم به حرام کشانده ميشوند. و اگر به کارهاي حرام دست يازد، مردم در دامان کفر خواهند غلتيد. اي کاش با مردن عالم بد سيرت، کارکردش پايان مي يافت و وزر و وبالش از ميان ميرفت. ولي تا زماني که کساني به او اقتدا ميکنند، کارکرد نامطلوبش باقي ميماند.
    پاسخ

    سلام و درود بر شما. در يادداشت ها و کامنت هاي آرشيو شده ام تو وبلاگم هست که نياز به جستجو دارد. دوستاني که در طي اين سال ها با هم بوده ايم يادشان هست. دوست عزيز دغدغه ي شما را درک مي کنم و اينکه عالمان بايد بهتر از ديگران باشند را نيز درست مي دانم اما اين را بخشي از بايدهاي ما طلبه ها مي دانم. ما مسئوليت هاي ديگري هم داريم اينکه با قول و فعل خود، حلال خدا را حلال و حرام خدا خدا را حرام نشان دهيم. نه اينکه در سخن،موسيقي و آواز را به حلال و حرام تقسيم کنيم ولي در عمل طوري رفتار کنيم که مخاطب ما فکر کند اگر موسيقي حلال هم گوش کند، از دينش کسر شده. نکت? ديگر اينکه گاهي لازم است عالم به مردم نشان دهد که انا بشر مثلکم.حرف هايي که در اين زمينه دارم بيش از اينهاست، شايد در آينده دوباره درباره اش نوشتم. باز هم ممنون از اينکه نظر خودتان را بيان فرموديد. يا حق.
    سلام حاج آقا.
    شما رو تو وبلاگم لينک کردم.اگه شماهم دوست داشتي مارو هم لينک کن.اگه ميخواهي ببيني اينجا کليک کن.البته از داخل ايران فکر نکنم بتوني بري به وبلاگم، شايد فيلتر باشه!
    التماس دعا
    /sa-goodworld.blogspot.com/
    پاسخ

    سلام سجاد جان. ممنون. لطف کردين. ان شا الله اولين سفر خارجي که رفتم و دسترسي به نت داشتم نگاه مي کنم. خدمت شما عرض کنم متاسفانه لينکدوني من پر شده و بايد بعضي از وبلاگ هاي غيرفعال را حذف کنم تا جا براي لينک کردن ساير دوستان باز بشود که دارم کم کم اين کار را مي کنم.