• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : خانم ها و فلسفه (5)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام 
    سلام
    يعني کلش به فرمايش من بستگي داره؟؟؟
    خوب صبر کنيد:
    اهم اهم
    بفرماييد بنويسيد لطفا
    پاسخ

    سلام. صد در صد. اطاعت.
    + بي نام 
    سلام
    حالا که داره قضيه بيخ پيدا مي کنه من ساکت مي شم مي شينم اون گوشه اون جا همون طرفي بعد مي مونم منتظر ببينم چي مي شه نتيجه بحثتون. من که مي دونم آخرش مي رسيد به حرفم بعد بگيد: " آن گاه هدايت شدم ".
    پاسخ

    سلام. حالا ديگه يک بار حرف شما درست در اومد معناش اين نيست که هميشه... . راستي يه خبر خوب: حرفاي من توي اين زمينه تقريبا تموم شده جز يکي که البته بيشتر جنبه ي شوخي داره. اگه شما بفرماييد مي نويسيم و گرنه فينيش.
    + مرواريد 
    سلام آقاي دکتر.
    داشتم ليستي از کتاب تهيه ميکردم که به گروه دانشکده يمان بدهم.
    به پايگاه دانشوران رسيدم و ناگهان شما را ديدم
    اصلا تصور نميکردم که ملبس به لباس رسول الله باشيد و حتي در آن راه. بايد اعتراف کنم حسابي شکه شدم.
    چند روزي بود درگير پاسخ به کامنتهاي وبلاگ خودمان بوديم
    و به اين فکر ميکرديم که وبلاگ را به شما معرفي کنيم يا خير.
    الان به يقين دانستيم که نبايد چنين کنيم چرا که ما فلاسفه از جنس فلاسفه اي هستيم که به طور پيش فرض مورد تکفير اکثر روحانيون قرار ميگيريم.
    راستي استاد ارادتمان بيشتر شد و ديگر رويمان نميشود مخالفتي با فرمايشاتتان داشته باشيم. (اين هم يکي ديگر از دلايلي که خانمها فيلسوف نشده اند)
    من هم مادر بزرگي داشتم که پيش از درگذشتش هر سال سمنو بار ميگذاشتيم. خداوند مادر بزرگتان را حفظ کند.
    براي ما هم دعا بفرماييد
    پاسخ

    خانم دکتر سلام. پس ديدين. تازه يه عکس ديگه هم دارم که اون بهتر افتاده. و چون دوستان خيلي اصرار کردن همين الان که لينکش رو بذارم از مسئول روابط عموميم خواهش مي کنم اين پايين بذاره. حميـــــــــــــــــــــــــــــد. بدو. بله ملبس به لباس ايشان هستم ولي در راه ايشان زياد مطمئن نيستم. حالا شما چرا عدل ما رو جزء اکثر حساب کرديد؟ حرف حساب که روحاني و غير روحاني ندارد. اگر ناحسابي گفتم (اگر جرئت داريد) مخالفت بفرماييد. خدا بنده و همه ي اموات را رحمت کنه. محتاج دعاييم.http://radio.irib.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=radiomaaref_expertlistalphabet&portalid=12
    + بي نام 
    سلام
    علم مصطلح کلا با مفاهيم کلي سر و کار داره و در پي اثبات قضاياي جزئيه نيست. آخه پادشاها اين که چيزي را اثبات نمي کند. مثل اين است که بگوييد بعضي ها دست کم يک نفر بستني ها را خوردند. يا حتي بامزه تر بگوييد بعضي ها دست کم يک اسب پيتزاي مرا خوردند.( اي بترکي من پيتزام رو مي خواستم اسب شکمو! ) اين نشون نمي ده که اسب ها بستني خورند ببخشيد پيتزا خورند. ( واي من بستني مي خواهم......)
    پاسخ

    سلام. خوبين؟ چه با مزه! اعليحضرتا من تو اين پست ها داشتم يه علم به معناي مصطلح را آموزش مي دادم يا يه حرفي زدم به نحو موجبه جزئيه بعد براش دليل آوردم؟ بعدشم کي گفته در علوم قضاياي جزئيه اثبات نمي شه؟ گزاره هاي جزئيه که براي خودتون در بعضي علوم اصلا به دنبال اثبات گزاره هاي شخصيه هستند. يعني من اين قدر بي ربط (منظورم بي ارتياطه) حرف زدم؟!
    + بي نام 
    سلام
    منم منظورم اين بود که هيچ شيئ اي اثبات نشده. نگفتم در طريق نفي ماعدا بوديد که
    پاسخ

    اثبات نشد که بعضي (دست کم يک نفر وجود دارد) از آقايان فيلسوف که به شدت علاقمندند که فلسفه را به خانم ها ياد بدهند؟
    + بي نام 
    سلام
    من رو حرفم هستم. اين کتاب ها ادعاي شما را ثابت نمي کنه چنان که علامه طباطبايي به درخواست دامادش نهايه و بعدش بدايه رو نوشت و هر دو مرد بودند! يا کتاب ها و رساله هايي از بزرگان فلسفه که بنا به درخواست کسي(عمدتا يک مرد) نوشته شده.حتي در زمينه فقه هم کتاب هايي مثل من لايحضره الفقيه به اين شکل نوشته شدند. آخه چرا رو حرف بزرگ ترتون اين قدر حرف مياريد؟؟
    پاسخ

    سلام. اولا که يادم نبود حرف مرد يکيه. ثانيا ما اثبات شئ کرديم نه نفي ماعدا.