• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : اطلاعيه ي امپراطور (2)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + mersi 

    سلام جدا معذرت ميخوام تو بحثتون دخالت ميکنم اما واقعا خيييييييلي مودبيد هان... ! پس پسراي مونده رو هم بايد بگيم نون کپک زده يا شايدم ماهي گنديده... خوبه!؟ شمام که تا آب رو گل آلود ميبينيد پيرهن عثمان رو بلند کنيد. يکي نيست بگه تو کشور شما به امپراطورخانشون ياد نميدن انقدر در مورد کشوراي ديگه بي پرده و ... حرف نزنه!؟
    پاسخ

    سلام. فيلما و سريالاتون رو که يه کم نگاه مي کنم مي بينم زياد از اين کلمه استفاده مي کنيد فکر مي کردم شنيدنش براتون عاديه.
    + بي نام 
    سلام آقاي امپراطور
    از اينکه اين قدر خوبيد و زود به نامه ام جواب داديد ممنونم. ولي چون امپراطور خوبي هستيد و جديدا خيلي هم خوب درس ها را مي خوانيد مي گويم تا فارسي تان بهتر شود. در خط آخر جوابتان نوشتيد:
    "به دونگ يي هم ماجرا را خواهم خواند خوشجال مي شود."
    اين جمله غلط است. از نديم هان بپرسيد درستش را مي گويد.
    تازه به جان باباي مدرسه مان راست مي گويم خودم در اينترنت ديدم ملکه ديگري وارد قصرتان شد و در مراسمي او را ملکه کرديد.
    در کشور ما با اينکه مجاز است اما اگر مردي اين قدر جرات کرد مي شود تيتر روزنامه البته به شرط حيات! بساطي داريم شما که نمي دانيد.
    شما هم در انتخابتان براي ازدواج کمي دقت کنيد چيز زيادي نمي شود من هم براي خودتان گفتم. "صلاح مملکت خويش خسروان دانند"
    دوباره خدانگهدار
    پاسخ

    سلام. ممنون. من تازه کمي فارسي ياد گرفته ام. پس بگو چرا اين قدر در کشور شما دختر (شما به آن چي مي گيد؟) ترشيجات داريد. به هر حال به من که ربطي ندارد. کشور خودتان است اختيارش را دارين. باز هم ممنون.
    + بي نام 
    سلام امپراطور
    حال شما خوب است؟ اگر از احول ما جويا باشيد ما هم خوبيم ملالي نيست جز دوري شما آن هم در بعضي روزهايي که فوتبال نشان مي دهند. راستش من خيلي شما را دوست دارم ولي نمي دانم کي از تلويزيون ما پخش مي شويد تلويزيون ما هم که مجري ندارد هي زيرنويس مي کند يه وقت ديدي ما کاري به تلويزيون نداشتيم نفهميديم باز ساعت پخش فيلمتان کي است. خلاصه ما را ببخشيد. شما امپراطور مهربان و خوبي هستيد. من دوست دارم همه به شما کمک کنند. يانگوم برايتان غذاهاي خوشمزه درست کند تا بتوانيد به جومونگ دستور بدهيد با تسو به خوبي بجنگد بعد سونگ يون تصوير مقتدارانه تان را بکشد و به دونگ يي بدهد تا آن را با کمک سوسانو به ملکه مخلوع برساند آخر ايشان خيلي دلشان برايتان تنگ شده است. در روزگار ما ادم هايي مثل شما کم هستند هم مي توانيد ملکه مخلوع را داشته باشيد هم بانو جانگ هوا را هم دونگ يي را . تازه خبر دارم بعدا ملکه ديگري هم خواهيد داشت. از بقيه بانواني هم که در داستان ذکر نشده اند و به آن ها محبت داشته ايد يا خواهيد داشت هم نمي توان چشم پوشيد. به نظرم اين جز اقتدار شما نيست که در قصر تشريف داشته باشيد و همه براي لحظه هاي عاشقانه زندگي شما، شما را تحسين کنند.ماشاء الله کم هم که نيست.
    شما براي زن ها احترام زيادي قائليد. خداي فمنيست ها حفظتان کند.
    تازه خدا نديم هان را برايتان نگه دارد، نديم خوبي است. قدرش را بدانيد هيچ وقت غير از آن چه دوست داشته باشيد فکر هم نمي کند و جالب تر اين که همه کارهاي شما را خوب مي بيند. آخر آدم اين همه با کسي تفاهم فکري داشته باشد خيلي جالب است حتي يک اخم هم نکرده ما حواسمان جمع است خيالتان راحت.
    آقاي امپراطور ببخشيد نامه ام طولاني شد. راستش اين انشاي فردايم است که بايد در کلاس بخوانم. اگر بيشتر بنويسم معلم از نمره ام کم مي کند.
    با اجازه تان .شايد يواشکي بعدا هم نوشتم. سلام به دونگ يي و بقيه اهالي قصر برسانيد.
    دوستدار شما : يک بچه باحال
    خدانگهدار
    پاسخ

    سلام. بر تو دانش آموز با ذوق ايراني و تشکر از اين که موضع انشايتان را من قرار داديد. من خواستم به اين وسيله جان بانو چان را نجات بدهم بعدشم متاسفانه بعضي از بانوان دربار انگار تاريخ مصرف دارند آدم با هزار اميد و آرزو به آنها دل مي بندد ولي بعد مي بيني همه اش دنبال قدرت و اينها هستند آدم هم مجبور مي شود يا برود معتاد بشود يا بانوي خوب بهتري پيدا کند شايد او تنهايي آدم را پر کند. به هر حال آن طور که شنيده ام در کشور شما هم تا چهارتا بانو داشتن اشکال ندارد. بقيه ي چيزهايي هم که شنيده اي شايعه است و کار جناح جنوب است. اميدوارم معلمتان به شما بيست بدهد. به دونگ يي هم ماجرا را خواهم خواند خوشجال مي شود.

    په نه په! بردارن برن از همين پودراي آرايشي که سرب دارن بزنن به صورتشون. آيا فکر نمي کنين پودر رخت شوئي ضرر کمتري براي پوست خواهد داشت... امپراطور؟!

    راستي. يک بار هم بگوئيد خودِ دونگ ئي برايمان نامه بنويسد. دلمان غنج رفت!


    پاسخ

    دونگي بنده خدا که فعلا نمي ذارن يه نفس بکشه. بذار يه خرده اوضاع بهتر بشه شايد ايشون هم نوشت. الانم که دارم اينو مي نويسم خنده اش گرفته و مي گه: خانومـــــــــا!
    + مهدي 
    بيوتيفول بود.
    پاسخ

    چشماتون بيوتيفول مي بينه.
    + mersi 


    سلام امپراطورخان خسته نباشيد

    تازه کجاش رو ديديد "کفمون بريد" هم داريم!

    خداييش ها چقدر تو فيلمتون خنگيد {با عرض پوزش} . اميدوارم واقعيت دلتون أأأأأأأأأييييييييي اينجوري بي در و پيکر نباشه.

    سي يو ليتر...

    پاسخ

    سلام. ممنون از حسن نظر و تعبير شما.