• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : آيا بعضي زنان مسلمان ايراني، کافرند!؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حره 

    شما مي‌خوايد نگاه مردسالارانه هوسبازانه خودتون و هم‌سنگراتون رو به اسم دين به خورد ملت بديد. در نظريه شما بين زن و بز هيچ فرقي نيست. پيشنهاد ميكنم به جاي زن يك عدد بز يا الاغ ابتياع بفرماييد تا به رسم اجداد عرب و ايضا عجمتان هرچندبار كه ميل داشتيد رفع هوس كنيد و مطمئن باشيد برعكس مالكيت شديد شما نسبت به حيوان زبان بسته، ايشان هيچ غيرتي نسبت به صاحب خود يا تعدد بزهاي شما در طويله نخواهند داشت. به اين معني، آن ماده بز از تمام زنان جهان مسلمان‌تر است.

    پاسخ

    عرض من اين بود حالا كه تو ايران نيازهاي جنسي دختر و پسر اين قدر بالاست موانع ازدواج دائم هم زياد است و خودشان مخفيانه و از راه هاي ناسالم خود يا همديگر را ارضا مي كنند (ر.ك: به وضعيت استمنا بين نوجوانان و جوانان ايراني و گزارش هاي مربوط به ترميم بكارت در ايران) بياييم به آموزه هاي ديني (ازدواج موقت، ازدواج مجدد) برگرديم و لااقل طبق ضوابط اسلامي اين نياز مهم و به حق ارضا شود. اين خلاف دين است؟ اين به نفع مردهاست؟! به نظر من حتما يه تست آي كيو بدين. مفيد است.
    + بي نام 
    سلام
    راستي دستتون درد نکنه اين قالب رو دوباره گذاشتيد. آخييييييييش چه خوب شد!
    پاسخ

    سلام. خواهش مي كنم.
    + بي نام 
    سلام
    به نظرم بايد ديد چه چيزي باعث اين طغيان زن مي شه. غيرت زن همچنانکه در اون لينک هم بود از محبتش سرچشمه مي گيره، اين محبت به اين شدت داده شده تا کيان زندگي حفظ بشه، حالا چطور چيزي که قراره باعث حفظ خانواده بشه گاهي عامل فروپاشي اون مي شه؟ استفاده نادرست! که بايد به عامل انحرافش از مسير دقت کرد، اينجاست که من فکر مي کنم مرد از اول بد جلو مياد و محبتش رو به گونه اي نصيب همسر مي کنه که از دست دادنش باعث گله و شکايت زن مي شه و بعد از ازدواج مجدد هم اگر نبود بي عدالتي ها، زن با همين شريک داشتن هم کنار مي اومد. با اينکه منظور از عدالت تقسيم محبت نيست ولي تغيير فاحش محبت هم نبايد باشه درسته؟ بالاخره تعدد زوجات که عاملش رفع هوس نبوده بلکه حل معضلي از اجتماعه پس نتيجه اش هم نبايد بي اخلاقي باشه! داداش ختم کلام اينکه اگر دينداران ديندار باشند هيچ وقت دين گريز پيدا نميشه کار از دينداري ما مي لنگه. نه واقعا قبول نداري؟ بهتون نمياد!
    پاسخ

    سلام خوبين؟ بله مشكل از دينداري ماست كه نسخه هاي شفابخش خداوند را تا جايي كه با باورهاي عاميانه ي ما و تابوهاي موهوم و اميال شخصيمان هست قبول داريم و هر چه اين طور نبود با هزار حيله مي خواهيم از زير آن در برويم.
    + حره 

    اگر اين حرف نص قرآن شماست كه من به همون متن هم شك ميكنم... خدايا خودت رو به ما و به اين مسلمان‌نماهاي ظالم بنما

    بر ما حرجي نيست، ما كه پدر و مادرمون هم ناخواسته مسلمون شدند... با ترويج اين افكار مطمئن باشيد فقط به تعداد برگشتگان از حقيقت (!) اسلام اضافه مي كنيد

    و موفق باشيد...

    پاسخ

    خداوند در سوره بقره آيه 85 در توصيف بعضي آدم ها مي گويد: ... به بعضي از آيات كتاب الهي مومند و به بعضي كافر... پس نبايد از ديدن دينداراني اين گونه، تعجب كرد و نمي كنم. و كاملا طبيعي است كه اين آدم ها تا جايي با دين باشند كه با چارچوب تنگ فكريشان سازگار باشد و هر جا اين گونه نبود راهشان را كج كنند يا به قول شما برگردند كه برگشتن به زبان ديني در بعضي موارد مي شود همان ارتداد. اما اين باعث نمي شود كه ما در حقيقت را گل بگيريم چون عقل بعضي آدم ها به آن قد نمي دهد. چنين آدم هايي مسلمان شناسنامه اي هستند و نه مسلماني كه حقيقت آن به معني تسليم بودن در مقابل حكم خداست حتي اگر من خوشم نيايد. شما هم موفق باشيد واقعا.
    سلام. تو همايش وبلاگ نويسي عفاف و حجاب بود که خانم دکتر فرهمندپور همين بحث رو مطرح کردند و خيلي قشنگ ثابت کردند که تعدد زوجات به نفع خانم هاست اما با شرايطش! تعدد زوجات شرايط داره گذشته از عدالتي که بايد هم در بحث مادي و هم در بحث معنوي مرد قادر به اجراش باشه و البته شايد انگشت شمار باشند مردهايي که بتونن همچين عدالتي رو اجرا کنند بحث ديگه ضرورت هستش که جامعه ي ما در حال حاضر دچار همچين ضرورتي نيست و به تعداد دخترها پسر هست ولي درست در کنار هم چيده نميشن. يعني بعضي دخترها خودشون طاقچه بالا ميذارن بخصوص در ميان قشر تحصيلکرده و بعضي پسرها هم ميشه گفت از روي تنبلي تن به کارهاي بدني نمي دن و در نتيجه بيکار مي مونن و درنتيجه تر ، بي زن!.
    پاسخ

    1. در باب عدالت در آينده ي نزديك نكته اي خواهم گفت و خواهيد ديد مطلب آن طور نيست كه بيشتر شما زنان و دختران مسلمان فكر مي كنيد. 2. فرض کنيم پنج ميليون پسر داريم و پنج ميليون دختر. مساوي مساوي. خب. بگو خب! از اين پنج ميليون پسر 500 هزار تا به هر دليلي، تنبلي، مشکلات و موانع وخانوادگي و ... نمي‌خواهند حالاها حالاها ازدواج کنند. پس 500 نفر دختر سرشان بي‌کلاه مي‌ماند. از طرف ديگر فرض کنيد 100 هزار نفر دختر بالاي 35 سال داريم که معمولا پسراي حتي همسنشان طرفشان نمي‌روند. همچنين 100 هزار نفر زن بيوه (اعم از بيوه ي بدون بچه که تابوي بکارت زمين گيرشان مي‌کند و بيوه ي داراي بچه که همين بچه‌دار بودن آنها را مطرود مي‌کند) حالا يک جمع بزنيد و بفرماييد تکليف اين دختران و زنان چيست؟ (ر.ک يادداشت: دختران بى شوهر و بحران ناشى از محروميت)اين را هم عرض کنم که آمارهايي فرضي من در واقعيت خيلي بيشتر از اينهاست يک جستجو در آمارهاي منتشر شده بفرماييد تا حساب دستتان بيايد.
    سلام . خيلي وقته نيومدم اينجا! حالام به لطف پارسي نامه اين طرفا اومدم و مغزم هنگ مطلبتون بود که ديدم عجب اينجا که از آن همشهري گرامي مونه!
    چه کنيم ديگه خيلي حقيقتها هستند که تلخند و به مصداق مرگ خوبه ولي براس همسايه ! حکم رو بلديم ولي وقت اجراش که ميشه نمي تونيم اوني باشيم که يادگرفتيم! مردها لطف کنند و نصف ايمانشون رو با نظافت و نصف ديگه ش رو هم با ازدواج کامل کنند ديگه ازدواج مجدد ميشه اُوِر فلوي ايمانشون که ممکنه اين سرريز بقيه ايمانشون رو هم داغون کنه :دي
    پاسخ

    سلام. خوبين؟ اميدوارم كه مجموعه ي اين چند يادداشت را خونده باشين و بعد قضاوت. البته از بخش پاياني نظرتون استنباط كردم كه زياد فرصت نكردين اين كار را رو بكنين. اي كاش دختران/زنان ما مي توانستند دريابند كه بحث ازدواج مجدد اگر نفعش براي خانم ها بيشتر از آقايون نباشه كمتر نيست. (ر.ك يادداشت: اگر زنان ايراني از هوو نمي ترسيدند و يادداشت دختران بى شوهر و بحران ناشى از محروميت كه هر دو يادداشت عين سخنان استاد شهيد مطهري (ره) است). به هر حال لطف كردين كه نظر دادين.
    + يك زن 

    اگر حقيقت اسلام اينه! آره ما کافريم!

    پاسخ

    پس زبان حال شما به جاي: خدايا ما را به راه راست هدايت فرما، اين است: خدايا راه راست را به سمت ما كج فرما! اگر اين طور است پس Good luck.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 23 بهمن 90 نوشته (زنان کافر!مردان مومن) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. چه سرعت عملي!