• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : ديشب خواب تو رو ديدم آيدا!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + mersi 

    يه بار ديگم خوندمش ...
    پاسخ

    مرسي.
    + مرسي 
    طفليا!اما خب اگرمرد کار نداشته باشه چطوري خرج خانمشم بده؟
    پاسخ

    لطفا يه بار ديگه داستانو بخونين.
    + بي نام 

    سلام

    يعني تمام مشکلات از همراهي نکردن خانواده است؟ پس صبر و خود داري و آمادگي هاي قبل از ازدواج که همه مادي نيستند ولي زمان برند چي مي شه؟ اصلا جاي فرهنگ و تربيت کجاست؟ اگر خانواده ها بپذيرند بعدها همين جوانان بي تاب با بي انصافي ناله نمي کنند که از جواني بهره اي نبرديم و از همسن و سالانمون عقب افتاديم؟ درد فقط يک چيز نيست! اين ها همه يک طرف، نوشتتون فوق العاده زيبا بود . خدا قوت

    پاسخ

    سلام. خوبين؟ ممنونم. شما لطف دارين. يعني شما انتظار دارين همه ي مشكلات رو من حل كنم؟! بعضياشم بذارين واسه بقيه.
    چقدر جالب اتفاقا منم ديشب خوابم تو همين مايه ها بود ولي با کمي تفاوت! خواب ديدم توي خونه ام و کتاب جلوم بازه اما به يه گوشه زل زدم و به شدت دارم به موضوعي فکر ميکنم که صداي مامانم بلند شد گفت: پسرم داري به چي فکر ميکني؟ تو که دهنت هنوز بوي شير ميده!!
    زيبا بود...
    پاسخ

    زيبا بود و يك قدم جلوتر از ما.

    قابل درکه.

    والبته جاي افسوس...

    پاسخ

    آخه چي بگه آدم؟
    + الياس 
    نويسنده خوش ذوقي هستي موضوع و مشکل اصلي رو خيلي خوب بيان کردي آفرين
    پاسخ

    شما لطف دارين. ممنون از تعريفتون.
    + باران 
    سلام عليکم اين هايي که گفتيد جالب بود ولي در حد همان خوابش توقع نداريد که در بيداري هم پدري دختر دسته گلش را به همچين پسري بدهد هنوز کاري باري جربزه اي نميدونم ديگه چي ولي چرا هنوز هدفش تعيين نشده در دلش را باز ميکند و به کسي دل ميبندد اين دلبستگي هم از بچگي اش است و اساس درستي ندارد و قابل اعتماد نيست نه به خاطر بي پوليش بلکه بلاتکليفي اش و بچگي اش.
    پاسخ

    سلام. خوب هستين؟ بله بي پول هست ولي نمي دونم شما از كجا برداشت فرمودين كه بچه است و بلاتكليف! در هر صورت با طرز تفكر حضرتعالي كه تفكر رايج هم هست، حالا حالاها بايد داستانهايمان را تقديم كنيم به همان دست گل هايي كه در بالا ذكرشان رفت.همين طرز تفكر است كه باعث شده امروز در ايران حدود يك ميليون دختر مجرد بالاي 35 سال داشته باشيم و در زمينه استفاده کاربران اينترنت از سايت‌هاي غيراخلاقي در بين 182 کشور جهان، تهران مقام نخست و شيراز رتبه پانزدهم را داشته باشد. (اين اخبار را در اينترنت ببينيد لطفا)