• وبلاگ : كوهپايه
  • يادداشت : ستاره بود، غزل بود...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م.ح 

    آقاي آتشين صدف اصلا خوب نيست که ينده به شما بگويم استفاده از طنز براي کاستن ارزش سخن طرف مقابل کار درستي نيست. اينکه کسي کلمه اي را جا به جا تايپ کند ايرادي ندارد، خود را عاري از ايراد دانستن و نسبت دادنش به طرف مقابل که "اميدوارم كه به موفق به ترك آن شويد" عيب است. ديديد! خودتان هم اشتباه تايپي داريد ولي اصلا ايرادي ندارد. مهم اين است که فکر ما اشتباه تايپ نکند.

    بعضي وقتها مخالفان مايه خير ميشوند. اگر گاهي در خلوت خودمان فکر کنيم که شايد من هم جزو همان عادت کرده ها هستم، مطمئن باشيد گناهي مرتکب نشده و منحرف نشده ايم.

    درسته شما منطق خونديد ولي تنها راه رسيدن به نتيجه، استفاده از روش هاي جدل براي اسکات طرف مقابل نيست. فوقش اين است که چند نفر ديگر که کامتهاي من و پاسخهاي شما را ميخوانند به من ميخنند و حق را به شما ميدهند.آخرش که چه؟

    پاسخ

    آخرش اين كه ما مخلصيم و ارادت داريم. ولي خداييش شما هم منطق خوندين هان.بعدشم بابا بي خيال. از خودت بگو. كاري پيدا شد واستون؟
    + م.ح 
    نيازي نمي بينم بحث طول رو بدم. پاسخ من کاملا واضح بود. ما عادت داريم که اصول را فداي "فروع" کنيم. گفتم که آخر الزمان است.
    مويد باشيد.
    پاسخ

    سلام. خوبين؟ بنده هم تمايلي ندارم كه «بحث طول رو بدم»! پاسخ بنده هم مبهم نبود. بله قبول دارم عادت زياد خوبي نيست اميدوارم كه به موفق به ترك آن شويد.
    + م.ح 
    ولي طبق استدالال شما چاي توي شکر شده نه شکر توي چاي!
    عوض اينکه علما در امامان مستتر باشند؛ امامان در علما مستترند.
    شما تقصير نداريد؛ آخر الزمان است ديگر.
    پاسخ

    سلام. خوب هستين؟ چه استنتاج جالبي از تمثيل بنده فرموده ايد در حد المپيك! به نظر شما شيريني علما و سخنانشان از كي و چيه؟
    + م.ح 
    سلام.حاجي از شما بعيد بود شما ديگه چرا؟
    امروز درسته سالگرد رحلت امام بود ولي ميلاد امام باقر(ع) هم بود.لااقل يه اشاره کوچيک ميکردين.خيلي دلم سوخت به هرکجا به هرچي نگاه کردم انگار نه انگار که ميلاد يه معصوم هست واقعا مظلوم هستن امامان ما.
    پاسخ

    سلام. خوبين؟ بله شايد بهتر بود تصريح مي كردم. ولي ياد امام خميني را كه فرزند و احياگر منش و مكتب امام باقر (ع) است، جداي از ياد ائمه ي اطهار (ع) نيست؟ معلم به دانش آموزي گفت: جمله اي بساز كه در آن شكر باشد. گفت: چاي را سر كشيدم. گفت: پس شكرش كو؟ گفت: آقا شكر توش بود.
    + بي نام 

    سلام

    اين روز ها را به شما و دوستان امام تسليت عرض مي کنم. اميدوارم نام امام و رفتار و رهنمودهايشان در جامعه ما از شعار به عمل تغيير کند تا دستاويز تمام گروههاي مختلف و ضد و نقيض هم نباشد. راستي شعر از کي بود؟ از خودتونه ؟ تشکر قشنگ بود

    پاسخ

    سلام. خوبين؟ ممنون. ان شاء الله. شاعر: آقاي اهورا ايمان.
    سلام روز آدينه خوبي داشته باشي ايام حزن و اندوه بر شما تسليت باد
    پاسخ

    ممنون. عزيز و همچنين.